Monday, January 23, 2012

Οταν το Mνημόνιο μαύρισε όχι μόνο τις ζωές μας αλλά και τις φωνητικές χορδές του Μίμη


Το Mνημόνιο μπορεί να μαύρισε τις ζωές του ελληνικού λαού, του γίγαντα όμως Μίμη Ανδρουλάκη του μαύρισε τις φωνητικές χορδές. Κι έπαθε αφωνία κι εξαφανίστηκε για δύο μήνες από τα τηλεοπτικά παράθυρα. Ιδού τι είπε χθες το πρωί στο Μέγκα: «Ηταν Απρίλιος και μας είχαν πετάξει εκτός αγορών. Τρελάθηκα από τη στενοχώρια μου και έπαθα σύνδρομο. Σταμάτησε η φωνή μου, πλήρης αφωνία. Λέγανε ότι είχα καρκίνο και μου ειπαν οι γιατροί ότι ειναι μαύρες οι φωνητικές μου χορδές. Ευτυχώς ο κρητικός, ο Παπάζογλου του «Ερρίκος», με έσωσε με φασκόμηλο και μέλι. Μου πέρασε η στενοχώρια σε δύο μέρες και επέστρεψα στα κανάλια».
Φαίνεται πως η μεγάλη δημοσιότητα τρελαίνει τους ανθρώπους. Δεν το λέμε εμείς, ο ίδιος ο Ανδρουλάκης το είπε στην εκπομπή του Οικονομέα - Καμπουράκη.

No comments:

Post a Comment